Ocenie poddane
będą:
-
prezentacja multimedialna- zawartość merytoryczna, estetyka, pomysłowość;
-sposób
przekazu prezentacji
- umiejętność
współpracy w grupie
Kryteria oceny:
Wymagania
|
Podstawowe
(1-2 pkt.)
|
Pełne
(3-4 pkt.)
|
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
|
Ilość
punktów
|
Jakość wykonania plakatu
|
Praca ma pewne usterki, widać jednak
duży wkład pracy ucznia.
|
Praca wykonana starannie,
estetycznie.
|
Praca wykonana estetycznie, cechuje
się oryginalnością, pomysłowością.
|
1 - 6
|
Zawartość merytoryczna prezentacji
|
Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie,
zawiera opis kilku najważniejszych zjawisk niszczących planetę, nie jest on jednak poparta
przykładami.
|
Zawiera opis najważniejszych witamin,
pokazane są źródła i skutki niszczenia Ziemi. Informacje są
poprawne merytorycznie.
|
Informacje poprawne merytorycznie,
spójne, pokazano dokładnie negatywny wpływ człowieka funkcjonowanie naszej planety i skutki tej działalności dla przyszłych pokoleń.
|
1 - 6
|
Estetyka i pomysłowość
prezentacji
|
Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów
na slajdach, zbyt duża liczba slajdów.
|
Konsekwencja w stosowaniu kolorów na
slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów,
ciekawa grafika.
|
Staranne i estetyczne wykonanie,
oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne (animacje,
film) Przemyślana i spójna kompozycja.
|
1 - 6
|
Sposób przekazu
prezentacji
|
Monotonny sposób mówienia, czytanie z
kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
|
Prezentacja uporządkowana, konkretna
i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
|
Przekaz spójny, ciekawy, pełen
ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na
dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
|
1 - 6
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Niezbyt dobra współpraca w grupie,
nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
|
Dobra organizacja pracy w grupie,
sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
|
Doskonała współpraca w grupie.
Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
|
1 - 6
|